خرید عسل طبیعی در لاهیجان| خرید عسل در لاهیجان| پخش عسل در لاهیجان| بورس عسل لاهیجان

لاهیجان، شهر چای و ابریشم ، با تاریخی کهن و فراز و نشیب بسیار در شرق استان گیلان واقع شده است. این شهر از شمال به دریای خزر ، از جنوب به سیاهکل و دیلمان، از مغرب به آستانه اشرفیه و از مشرق به لنگرود محدود است. این شهرستان سرزمینی هموار و جلگه ای است که حاصل رسوبات بجا مانده از سفید رود می باشد. جلگه لاهیجان به علت زیبایی و قدرت حاصلخیزی اراضی و وجود فرآورده های کشاورزی و منابع اقتصادی، امتیاز خاصی در بین دیگر شهرهای استان گیلان کسب کرده است. هموارترین نقطه این سرزمین در قسمتهای شمالی مجاور دریا است و هر چه از شمال به طرف جنوب پیش رویم بر ارتفاع آن افزوده می شود. بر طبق روایتی قدیمی این شهر به وسیله لاهیج بن سام بن نوح ساخته شده است. لاهیجان با توجه به اینکه در دوران ساسانیان و پیش از آن مهمترین مرکز تولید و تجارت ابریشم منطقه بوده، به نام شهر ابریشم نیز شناخته میشود. این شهر سالها مرکز گیلان «بیه پیش» و به گواه تمام مورخان از شهر های باستانی ایران بوده و در دوره ساسانیان نیز شهری آباد بوده است.

لاهیجان در گذشته به «دارالاماره» و «دار الامان» نیز مشهور بوده است و ارتفاع این شهر چون از سایر شهرهای گیلان بیشتر بوده و اطرافش باز است هوای بهتری دارد. شهری به نام ابریشم در متون تاریخی اسلامی سده های هفتم و هشتم هجری قدم به عرصه جغرافیا گذاشت اما چون نام لاهیجان با ابریشم عجین است قدمت آن بسیار فراتر می رود، زیرا شمال ایران بر سر راه ابریشم قرار داشت و ابریشم در حدود قرن پنجم میلادی، یک قرن پیش از اسلام از چین به اروپا برده شد و بعید می نماید هنگامی که تخم کرم ابریشم از جاده ابریشم به اروپا میرسد در این مسیر طولانی مورد توجه مردم قرار دارد

خرید عسل طبیعی در لاهیجان| خرید عسل در لاهیجان| پخش عسل در لاهیجان| بورس عسل لاهیجان

کشور عزیزمان ایران دارای مناطق زیبا با آب و هوای گوناگون می باشد این تنوع آب و هوایی رشد گونه های گیاهی مختلف برای هر منطقه موجب شده است دشت ها کوه ها تپه ماهورها رودها و دریا و دریاچه ها همه این موارد بر رشد گیاهان تأثیر گذار می باشد.

استان مازندران، گلستان و گیلان از مناطق سرسبز ایران با باغات چای و مرکبات و ...  و از جاذبه های گردشگری بالایی برخوردار است، انبوه باغات مرکبات شامل: درختان نارنگی ، بهارنارنج، پرتقال، و... در فصل شکوفه این باغات موجب کوچ زنبورداران به این نواحی می گردد تا از شهد تازه این شکوفه ها بهره مند گردند. این پوشش گیاهی منجر به تولید عسل مرکبات ، عسل طبیعی بهار نارنج می گردد که دارای عطر و طعم خاصی می باشد. 

پرورش زنبور عسل و زنبورداری و تولید عسل طبیعی نیازمند هماهنگی سفر با طبیعت می باشد بدین گونه گه در هرفصلی گلها و گیاهان مخصوص در منطقه خاصی رویش دارد و زنبورداران برای بهره مندی از شهد این گلها نقل مکان می کنند تا همواره شهد تازه گلها در دسترس زنبور عسل قرارگیرد و عسل طبیعی بهره برداری نمایند. یکی از این مناطق زیبا اردبیل و آستارا لاهیجان می باشد.

استان اردبیل و منطقه سبلان دارای ییلاق های گوناگون می باشد کوه سبلان یکی از کوه های سرسبز بوده و بدلیل تنوع گونه های گیاهی ، مخصوصاً در فصل بهار زنبورداران بیشتری به این نواحی کوچ می کنند. این تنوع گلها منجر به تولید عسل های طبیعی درجه یک و بی نظیر می شود، در واقع اردبیل به عسل های خوشمزه اش معروف است و عسل یکی از سوغاتی های اردبیل می باشد . اردبیل به علت آب و هوای معتدل کوهستانی مملوء از دشت‌ های پر گل پونه، گشنیز، گون، آویشن و اقاقیا و غیره است و همین چشم اندازها عسل های خوشمزه و باکیفیتی را برای اردبیل به ارمغان آورده است. عسل های این استان طعم های مختلفی دارد و با توجه به گونه گیاهی غالب منطقه عسل عطر و طعم آن گونه گیاهی را بیشتر به خود می گیرد عسل طبیعی سبلان معمولاً به عسل چهل گیاه و یا عسل صد گیاه معروف است که خاصیت دارویی منحصربه فردی دارند و به عنوان عسل با خواص درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی عسل دژ (عسل طبیعی سبلان) در جهت تسهیل خرید این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا بصورت آنلاین عسل طبیعی سبلان را برای مقاصد مختلف تغذیه و دارویی خرید نمایند و آن را درب منزل تحویل بگیرند عرضه عسل در فروشگاه تخصصی عسل دژ به عنوان بورس عسل در کرج ، ساری ، گرگان، رشت، آستارا و لاهیجان  تهران از تولید به مصرف می باشد یعنی عسل مستقیاً از زنبوردار به دست خریدار می رسد. عسل تولیدی در مزرعه و فارم زنبورداری عسل دژ کاملاً عسل طبیعی و عسل ارگانیک می باشد. مضافاً اینکه در اعیاد و مناسبت ها دارای تخفیف بوده و ارسال آن نیز رایگان می باشد. پیشنهاد ما این است که حتما عسل طبیعی سبلان را از فروشگاه تخصصی عسل دژ تهیه و طعم خواص آن را تجربه کنید در حال حاضر عسل دژ در استان مازندران ، گلستان، گیلان، البرز ، کلان شهر رشت، کلان شهر کرج ، کلان شهر تهران، شهر کرج گرگان و اکثر مناطق تهران و کلان شهرها و مراکز استانها دارای شعبه می باشد. برای سهولت خرید و بدون مراجعه حضوری می توانید به راحتی از طریق آدرس الکترونیکی زیر ثبت سفارش نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 خرید عسل طبیعی سبلان در لاهیجان

خرید شهد عسل طبیعی سبلان در لاهیجان

خرید عسل طبیعی بهار نارنج در لاهیجان

خرید شهد عسل طبیعی بهار نارنج در لاهیجان

خرید بره موم در لاهیجان

خرید شهد عسل در لاهیجان

خرید گرده گل در لاهیجان

خرید ژل رویال در لاهیجان

خرید عسل چهل گیاه در لاهیجان

خرید عسل سوغاتی در لاهیجان

عسل دژ در لاهیجان

خرید عسل شان طبیعی در لاهیجان

خرید عسل شان معمولی در لاهیجان

 پشتیبانی واتس آپ و پیامک 09149866455