خرید عسل طبیعی در کاشان| فروش عسل کاشان| پخش عسل در کاشان| بورس عسل کاشان

معرفی شهر کاشان

کاشان یکی از شهرهای تاریخی استان اصفهان می باشد که دارای تاریخچه ای طولانی در کشور ایران است. این شهر در گذشته دارای نام های فراوانی از جمله کاسیان و … بوده است. کاشان یک شهر پر جمعیت در استان اصفهان است که جزو شهرهای پرجمعیت این استان به شمار می آید. این شهر دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار زیادی می باشد که آن را تبدیل به یک شهر توریستی زیبا کرده است.

شهر کاشان

شهر کاشان یکی از شهرهای تاریخی ایران است که در استان اصفهان واقع شده است، این شهر از شهرهای پرجمعیت استان اصفهان است که دارای جمعیتی ۳۰۵ هزار نفری است. این شهر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از شهر اصفهان قرار دارد، از جمله نام های قدیمی این شهر می توان به مواردی از قبیل کاسیان، چهل حصاران، کی آشیان و کاه افشان اشاره کرد. بسیاری از تاریخ شناسان شهر کاشان را مهد فرهنگ و تمدن ایران می دانند، در این شهر جاذبه های گردشگری تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که نشان دهنده تاریخ و تمدن غنی این شهر است. همان طور که می دانید امیر کبیر که یکی از بزرگان تاریخ ایران است در حمام فین این شهر به قتل رسیده است، برخی از تاریخ شناسان ادعا دارند که اولین حضور آریایی ها در کشور ایران در شهر کاشان بوده است.

شهر کاشان از لحاظ اقتصادی یکی از شهر های موفق ایران می باشد که به چند طریق اقتصادی شهر رونق پیدا کرده است، وجود جاذبه های گردشگری فراوان و بسیاری از توریست ‌ها یکی از عوامل رونق اقتصادی در این شهر می باشد،  کشاورزی و تولید محصولاتی همچون پنبه و پیاز یکی دیگر از مهم ترین عواملی است که رونق اقتصادی این شهر را سبب شده و در پایان از تأثیر صنایع دستی مانند ابریشم بافی و کاشی کاری و بسیاری از صنایع دستی دیگر در رونق اقتصادی کاشان نمی‌توان چشم ‌پوشی کرد.

موقعیت جغرافیایی و آب و هوا

همانطور که گفتیم شهر کاشان در استان اصفهان و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری مرکز این استان یعنی شهر اصفهان قرار دارد، به صورت کلی پوشش گیاهی شهر کاشان پوشش گیاهی فقیری می باشد که در آن درختچه های بسیار کوچک رشد می کند اما با این حال برخی مناطق در این شهر وجود دارد که دارای آب و هوای بسیار مناسبی می باشد همین موضوع باعث به وجود آمدن محیطی سرسبز با پوشش گیاهی غنی شده است. در اطراف این شهر کوه های بسیار زیادی وجود دارند که باعث خشک بودن آب و هوای شهر کاشان شده‌ اند. شهر کاشان دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد که میانگین بارش سالانه در این شهر نسبت به میانگین کل کشور بسیار پایین ‌تر است.

شرایط دینی و فرهنگی مردم کاشان

شهر کاشان مهد تمدن و فرهنگ ایرانی در کشور ایران می باشد که دانشمندان و هنرمندان بسیار زیادی در این شهر تربیت شده ‌اند. بیشتر مردم این شهر را قوم کاشی‌ ها تشکیل می ‌دهند که یکی از اقوام قدیمی ایرانی به شمار می آیند، با این حال از گذشته‌های دور در این شهر اقدام دیگری از جمله آذری ها، لرها و کردها نیز زندگی می ‌کنند. زبان مردم کاشان زبان فارسی می باشد که این مردم دارای لهجه کاشانی هستند. این لهجه نیز مانند بسیاری از لهجه های فارسی دارای آوای خاصی می باشد که فهمیدن آن معمولاً برای سایر افراد کمی سخت می باشد. دین رسمی مردم شهر کاشان مانند بسیاری از شهرهای ایران دین اسلام می ‌باشد و آنها پیرو مذهب شیعه هستند، با این حال برخی از اقلیت های مذهبی مانند مسیحی ها و یهودی ها نیز در این شهر زندگی می‌ کنند.

جاذبه های گردشگری طبیعی

باغ فین کاشان را می ‌توان مهمترین جاذبه گردشگری این شهر دانست که یک باغ بسیار زیبا در سبک باغ های ایرانی می ‌باشد، این باغ علاوه بر آن که یک جاذبه گردشگری طبیعی به شمار می آید از لحاظ تاریخی نیز از ارزش بسیار زیادی برخوردار است. محوطه بسیار زیبای این باغ محل مناسبی برای گرفتن عکس های یادگاری می باشد.تپه های سیلک کاشان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر کاشان هستند که تپه هایی طبیعی و باستانی می باشند و از نظر تاریخی از قدمت بسیار زیادی برخوردار هستند. به گفته باستان شناسان برخی از مناطقی که در این تپه های وجود دارند دارای قدمتی ۳۰۰۰ ساله می باشند. این مکان برای علاقه مندان به تاریخ و باستان شناسی می تواند یک محل فوق العاده برای بازدید باشد.

غار نیاسر یک جاذبه گردشگری بسیار زیبای طبیعی دیگر در‌ شهر کاشان است، این غار در نزدیکی روستای نیاسر در شهر کاشان واقع شده است و برخی از باستان شناسان قدمت آن را حدود ۲ هزار سال پیش بینی کرده اند. در این غار تونل های سنگی و پیچ در پیچی وجود دارد که به زیبایی این غار افزوده است.قمصر کاشان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای این شهر است که بیشتر به خاطر گلاب های بی نظیرش معروف می باشد، این منطقه یکی از مناطق بسیار زیبای شهر کاشان است که برخلاف بیشتر قسمت های این شهر دارای آب و هوای بسیار مناسبی می باشد و فضای سبز بی نظیری را نیز دارا است.

جاذبه های گردشگری تاریخی کاشان

شهر زیرزمینی نوش آباد از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری این شهر است که دارای قدمتی طولانی می باشد، این شهر در زیر زمین ساخت شده است که عمق قسمت های مختلف آن بین ۴ تا ۱۸ متر است. در این شهر زیرزمینی کانال های متعددی وجود دارد که قسمت های مختلف آن را به یکدیگر متصل می کند. بسیاری از باستان شناسان معتقدند که این شهر برای دفاع در مقابل حملات دشمنان خارجی ساخته شده است و در واقع یک قلعه زیرزمینی نظامی است.

آتشکده نیاسر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تاریخی شهر کاشان می باشد که قدمت آن مربوط به دوران ساسانیان است، این منطقه در گذشته های دور به محلی مناسب برای برگزاری جشن ها و آیین های مذهبی بوده است و امروزه نیز در هنگام بازدید از این منطقه می توانید شاهد این موضوع باشید.

جاذبه های گردشگری هنری و فرهنگی

شهر کاشان علاوه بر جاذبه های گردشگری فراوان طبیعی و تاریخی دارای جاذبه‌ های گردشگری دینی،  فرهنگی و هنری بسیار زیادی نیز می باشد. مسجد و مدرسه آقا بزرگ یکی از این جاذبه های گردشگری تاریخی و هنری می باشد که در زمان قاجار ساخت آن شروع شده است در زمان ناصرالدین شاه ساختمان به پایان رسیده است. این بنا دارای معماری بسیار زیادی می باشد و سایت های بسیاری از آن بازدید می کنند.

مسجد جامع کاشان یک جاذبه گردشگری بسیار زیبا در شهر کاشان است که قدمت آن به دوره سلجوقیان باز می گردد، این مسجد دارای دو بخش مختلف برای خدمتکاران و بزرگان می باشد.حمام فین کاشان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تاریخی در شهر کاشان است که به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شده است و دارای دو بخش مختلف است که اولی برای بزرگان بوده است و دومی نیز که با نام حمام خدمتکاران شناخته می شد برای استفاده خدمتکاران بود.

کاشان شهر گلاب ها

شهر کاشان را چرا امروزه بیشتر با گلاب های آن می‌ شناسند، اگر به شهر کاشان سفر کرده باشید حتما از گلاب های فوق العاده این شهر خریداری کرده اید.  گلاب قمصر معروف ترین گلاب در سراسر دنیا می باشد که سالانه توریست های بسیار زیادی برای خرید این نوع گلاب شهر کاشان سفر می کنند. در فصل گلاب گیری مسافران بسیار زیادی به شهر کاشان سفر می کنند تا بتوانند در این فصل گلاب تازه از این شهر خریداری کنند. برخی از مناطق شهر کاشان از جمله قمصر دارای آب و هوای بسیار مناسبی می ‌باشد که همین آب و هوا باعث رشد فوق العاده گلها در این مناطق می شود. در شهر کاشان علاوه بر گلاب می توانید انواع مختلفی از عرقیات را نیز خریداری کنید.

آشنایی با سوغاتی های شهر

شهر کاشان دارای سوغاتی های مختلف می باشد که در سفر به این شهر می توانید آنها را خریداری کنید.

کلوچه این شهر یکی از سوغاتی های فوق العاده خوشمزه  شهر کاشان است که توسط آرد سبوس دار درست می ‌شود و می ‌تواند گزینه مناسبی برای خرید سوغاتی باشد، این کلوچه بیش از سه نسل است که در کاشان پخته می شود و به عنوان سوغاتی این شهر شناخته می شود. این کلوچه دارای ماندگاری بسیار زیادی می باشد و از آن جایی که کاملا طبیعی درست می شود بسیار مقوی است و می تواند یک خوراکی خوش مزه برای کودکان شما باشد. طرز تهیه این کلوچه به این شکل است که آرد سبوس دار را با آب و شکر مخلوط کرده و با کمی  روغن گیاهی هم می‌زنند و بعد از آن نیز اقدام به پختن آن می کنند.

حاجی بادامی نیز یکی دیگر از سوغاتی های محبوب کاشان است که در واقع نوعی شیرینی بسیار معروف می باشد، علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارد نوعی شیرینی خاص می باشد که بسیار مقوی است و خواص بسیار زیادی دارد، این شیرینی دارای مقدار زیادی اسید چرب است که باعث نرم شدن پوست شما خواهد شد. موادی که در درست کردن این نوع شیرینی به کار می روند عبارت اند از پودر بادام، هل، پودر شکر، زرده تخم مرغ، گلاب و زعفران.

تفریح در شهر کاشان

بام کاشان یکی از بهترین مناطقی است که می توانید برای تفریح به آن مراجعه کنید، این بام در ابتدای جاده نطنز واقع شده است و در شب ها می توانید جمعیت بسیار زیادی را مشاهده کنید که به این مکان آمده اند. این نقطه از شهر کاشان بلندترین نقطه کاشان است که در هنگام شب می توانید تمامی شهر کاشان را از بالا زیر نظر داشته باشید.

مجتمع تفریحی شیرینو یکی دیگر از مکان های تفریحی شهر کاشان است که امکانات بسیار زیادی در آن فراهم شده است تا افرادی که از آن بازدید می کنند بتوانند تجربه خوبی را داشته باشند. در این مجتمع شما به اینترنت رایگان به صورت بی سیم دسترسی خواهید داشت.

دهکده تفریحی و گردشگری رایان یک جاذبه گردشگری فوق العاده زیبا در شهر کاشان است، این دهکده تنها 30 کیلومتر با شهر نطنز فاصله دارد و به دلیل ارتفاع بالا از سطح دریا دارای آب و هوای بسیار مناسبی است.

آشنایی با رستوران های کاشان

رستوران حاتم یکی از محبوب ترین رستوران های این شهر است که به رستوران ستاره طلایی مشهور است، این رستوران دارای فضای بسیار بزرگی می باشد و بیشتر محبوبیت آن به خاطر کباب ها و خورشت های بسیار خوش مزه آن می باشد.سفره خانه سنتی عباسیان یکی دیگر از رستوران های معروف این شهر است که همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب در حال سرویس دهی به مشتریان است، این رستوران دارای دکوراسیونی قدیمی می باشد و دارای سه طبقه است که طبقه اول آن رستوران، طبقه دوم سفره خانه و طبقه آخر نیز بالکن است.

سفره خانه مظفری در یکی از بافت های قدیمی شهر کاشان قرار دارد و یکی از سفره خانه های قدیمی این شهر به شمار می آید، در این سفره خانه امکاناتی از قبیل چایخانه و سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مجهز و خاص وجود دارد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی اعم از سنتی و محلی را میل کنید.

رستوران انار یکی از مجهزترین رستوران های شهر کاشان است که غذاهای آن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند، در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و همینطور انواع پیتزاها را میل کنید.

آشنایی با مراکز خرید شهر کاشان

بازار سنتی کاشان را می توان مهم ترین مرکز خرید این شهر دانست، در این بازار قدیمی که بسیاری از باستان شناسان اعتقاد دارند قدمت آن به زمان های بسیار دور باز می گردد می توانید از فروشگاه ها و مغازه های زرگری و مسگری دیدن کنید، بازار ریسمان فروشی نیز که درون این بازار قرار دارد یکی از معروف ترین مکان هایی است که باید از آن دیدن کرد.

مجتمع تجاری سبز یک مرکز خرید بسیار بزرگ در شهر کاشان است که برای خرید انواع مختلفی از محصولات از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی و همینطور انواع پوشاک می توانید به آن مراجعه کنید.مرکز خرید شقایق کاشان نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار بزرگ در این شهر می باشد که محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت را به مشتریان ارائه می دهد، این مرکز خرید که در خیابان شهید رجایی در شهر کاشان واقع شده است می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای خرید سوغاتی های شما باشد.

آشنایی با هتل های شهر کاشان

هتل عامری ها یکی از هتل های معروف این شهر است که در واقع یک هتل تاریخی و یک کاروانسرای بسیار قدیمی است، این هتل یک هتل 5 ستاره است که بهترین امکانات را برای اقامت مسافران فراهم می کند. بسیاری از تاریخ شناسان اعتقاد دارند که این خانه مربوط به یکی از حاکمان زند کاشان می باشد.

هتل مهینستان راهب یکی دیگر از خانه های قدیمی کاشان است که در واقع خانه یکی دیگر از حاکمان قاجار بوده است و امروزه تبدیل به یک هتل 5 ستاره در شهر کاشان شده است و امکانات بسیار زیادی را برای مسافرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند فراهم کرده است

خرید عسل طبیعی در کاشان| خرید عسل کاشان| پخش عسل در کاشان| بورس عسل کاشان

کشور عزیزمان ایران دارای مناطق زیبا با آب و هوای گوناگون می باشد این تنوع آب و هوایی رشد گونه های گیاهی مختلف برای هر منطقه موجب شده است دشت ها کوه ها تپه ماهورها رودها و دریا و دریاچه ها همه این موارد بر رشد گیاهان تأثیر گذار می باشد.

پرورش زنبور عسل و زنبورداری و تولید عسل طبیعی نیازمند هماهنگی سفر با طبیعت می باشد بدین گونه گه در هرفصلی گلها و گیاهان مخصوص در منطقه خاصی رویش دارد و زنبورداران برای بهره مندی از شهد این گلها نقل مکان می کنند تا همواره شهد تازه گلهای محمدی کاشان در دسترس زنبور عسل قرارگیرد و عسل طبیعی بهره برداری نمایند. یکی از این مناطق زیبا کاشان می باشد.

 فروشگاه اینترنتی عسل دژ (عسل طبیعی سبلان) در جهت تسهیل خرید این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا بصورت آنلاین عسل طبیعی  را برای مقاصد مختلف تغذیه و دارویی خرید نمایند و آن را درب منزل تحویل بگیرند عرضه عسل در فروشگاه تخصصی عسل دژ به عنوان بورس عسل در یاسوج همدان اهواز، تبریز، ارومیه بورس عسل در کرج ، ساری ، رشت و تهران ، اردبیل ، اراک و اصفهان کرمان و کرمانشاه، مشهد از تولید به مصرف می باشد یعنی عسل مستقیماً از زنبوردار به دست خریدار می رسد. عسل تولیدی در مزرعه و فارم زنبورداری عسل دژ کاملاً عسل طبیعی و عسل ارگانیک می باشد. مضافاً اینکه در اعیاد و مناسبت ها دارای تخفیف بوده و ارسال آن نیز رایگان می باشد. پیشنهاد ما این است که حتما انواع محصولات زنبور عسل و  عسل طبیعی را از فروشگاه تخصصی عسل دژ تهیه و طعم خاص آن را تجربه کنید در حال حاضر عسل دژ در استان  کهگیلویه و بویر احمد ، همدان ، خوزستان ، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،  اصفهان شهر کاشان،مازندران ، گیلان، البرز ، مرکزی، کرمان و کرمانشاه ، خراسان رضوی کلان شهر اهواز ، رشت، کلان شهر کرج ، کلان شهر اصفهان کلان شهر اراک، کلان شهر تهران، شهر کرج، ارومیه،  اردبیل کرمان و کرمانشاه خراسان رضوی و اکثر مناطق تهران و کلان شهرها و مراکز استانها دارای شعبه می باشد. برای سهولت خرید و بدون مراجعه حضوری می توانید به راحتی از طریق آدرس الکترونیکی زیر ثبت سفارش نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید

https://dejkala.com/

خرید عسل طبیعی در کاشان| فروش عسل کاشان| پخش عسل در کاشان| بورس عسل کاشان

شماره تماس پشتیبانی در واتس آپ و پیامک: 09149866455

 

 خرید عسل طبیعی سبلان در کاشان

خرید شهد عسل طبیعی سبلان در کاشان

خرید عسل طبیعی بهار نارنج در کاشان

خرید شهد عسل طبیعی بهار نارنج در کاشان

خرید بره موم در کاشان

خرید شهد عسل در کاشان

خرید گرده گل در کاشان

خرید ژل رویال در کاشان

خرید عسل چهل گیاه در کاشان

خرید عسل سوغاتی در کاشان

عسل دژ در کاشان

خرید عسل شان طبیعی در کاشان

خرید عسل شان معمولی در کاشان

شماره تماس پشتیبانی در واتس آپ و پیامک: 09149866455