درباره ما

فروشگاه اینترنتی عسل سبلان (با دامنه دِج کالا ) و آدرس الکترونیکی www.dejkala.com

با هدف تأمین کالای باکیفیت بدون واسطه با نازلترین و کمترین قیمت ممکن در جهت رفاه حال مشتریان ایجاد شده که محصولات را در اسرع وقت به دست مشتریانش برساند. در واقع  هدف اصلی ما:

  • حمایت از تولید
  • تأمین محصولات با کیفیت
  • بهترین پشتیبانی مشتریان
  • تحویل کالا در کمترین زمان ممکن
  • قیمت اقتصادی کالا

می باشد.

در حال حاضر فروشگاه های زیادی به صورت اینترنتی و یا فیزیکی دایر شده اند تا بتوانند احتیاجات جامعه را پوشش دهند ، فروشگاه اینترنتی عسل اردبیل (دج کالا ) در جهت رفاه حال مشتریان سعی در ارائه عسل طبیعی سبلان برای مشتریان ، حسب نیاز مشتریان در حال حاضر در راستای حمایت از تولید در زمینه تولید عسل طبیعی و تغذیه در دامنه های سرسبز سبلان  فعالیت می نماید.

 

عسل

فروشگاه اینترنتی عسل سبلان (دج کالا) در جهت حمایت از تولید بویژه تولیدات بومی سعی در معرفی عسل سبلان نموده و با حمایت شما عزیزان در آینده گامی دیگر در جهت شناسایی سایر محصولات بومی خواهد نمود.

شروع فعالیت

فروشگاه اینترنتی عسل سبلان (دج کالا )  فعالیت خود را از سال 1398 شروع کرده و تا به امروز همیشه هدف اصلی خود را صداقت ، تعهد ، انصاف ، کیفیت عالی و مهمتر از همه رضایت مشتری قرار داده است .

 

لوگوی دج کالا

 

فروش : عسل طبیعی سبلان

 

مجوزها

برای این که مشتریان بتوانند با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند  فروشگاه اینترنتی عسل سبلان (دج کالا ) در حال  اخذ نمادها و مجوزهای مختلف است

نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن

نماد اعتماد الکترونیک از مرجع مربوطه اخذ و در قسمت پایین سایت نصب شده تا شما عزیزان با خیال آسوده و مطمئن خرید نمایید

صاحب امتیاز سایت و دامنه دج کالا آقای رئوف قنبری اردی می باشد 

نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) از مرکز فناوری اطلاعات رسانه های دیجیتال

یکی دیگر از مواردی که فروشگاه اینترنتی  عسل سبلان (دج کالا ) برای آن ارزش زیادی قائل است شفافیت در خرید است ، بدین شکل که شما دقیقا همان کالایی که تصویر آن را دیده اید و مشخصات آن را مطالعه کرده اید را در صورت خرید دریافت خواهید کرد و به هیچ عنوان کالای تقلبی برای شما ارسال نخواهد شد. با این همه پیشنهاد می دهیم قبل از خرید با پشتیبانی فروشگاه  تماس بگیرید

*لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی عسل سبلان (دج کالا ) در هیچ نقطه ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در اردبیل  نمایندگی دیگری ندارد

 برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایت و محصولات و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند خرید و یا ثبت سفارش بصورت تلفنی می توانید با شماره تلفن ثابت 33339962-045 و 04533626241 از ساعت 8 لغایت 14 و یا با شماره تلفن همراه 09149866455 تماس حاصل فرمائید.

با تشکر