فروشگاه محصولات زنبور عسل

فروشگاه محصولات زنبور عسل ، محلی برای عرضه محصولات تولیدی زنبور عسل و زنبورداران شامل: عسل، عسل طبیعی، عسل تغذیه ای، شهد عسل، شهد عسل طبیعی، عسل با موم، عسل شان، بره موم، گرده گل، ژل رویال و حتی محصولات ویژه مانند معجون های مختلف در آنجا ارائه می شود. این فروشگاه می تواند بصورت فیزیکی دایر شود و محصولات خود را عرضه کند. در حال حاضر با پیشرفت علم و فناوری فروشگاه محصولات زنبور عسل بصورت اینترنتی و آنلاین نیز دایر شده است. و دیگر نیازی به حضور فیزیکی مشتری در فروشگاه نمی باشد. علاوه بر این در در وقت و هزینه ایاب ذهاب نیز صرفه جویی می گردد.در چندین سال قبل برای پرداخت قبوض آب و برق و... صف های طولانی در بانک ها کشیده می شد و مردم وقت زیادی را برای پرداخت قبوض اتلاف می کردند باگسترش خودپردازهای بانکی و انواع اپلیکیشین پرداخت  می توانند براحتی و بدون مراجعه فیزیکی به بانک امور مربوط به بانک را انجام دهند. فروشگاه های اینترنتی نیز کار خرید را برای مردم راحت نموده اند.

انواع فروشگاه محصولات زنبور عسل شامل : فروشگاه های تخصصی عسل ، فروشگاه های اینترنتی عسل، نمایشگاه های بین المللی، فروشگاه ها و مارکت های محله، بازارچه های محلی و حتی در شهرهایی که بورس عسل و محل تولید عسل می باشند بصورت عرضه کنار جاده می باشند.

فروشگاه تخصصی عسل دژ با هدف ارائه محصولات بدون واسطه و با کیفیت و مرغوب و عسل اصل و طبیعی خالص را از زنبورداران بومی و محلی تهیه و پس از اخذ برگ آزمایش مبنی بر ارگانیک و طبیعی بودن عسل آن را در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهد . لذا کیفیت محصولات فروشگاه عسل دژ تضمین شده می باشد. شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش محصول آن را به مدت سه الی چهار روز کاری محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید. عسل دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد اگر آن را در سبد خرید خانواده خود جای دهیم و در کنار وعده غذایی بوِیژه در وعده صبحانه آن را میل نمایید موجب افزایش سیستم ایمنی بدن خواهد شد. در واقع عسل طبیعی می تواند جایگزین مناسبی برای قند و شکر باشد. عسل علی رغم اینکه فواید زیادی که دارد اما درکودکان زیر دو سال موجب بیماری تنفسی بوتولیسم می شود و مصرف آن هرگز آن را به کودکان زیر دو سال توصیه نمی گردد، فروشگاه عسل دژ برای یادآوری این مهم به شما عزیزان بر روی بسته بندی عسل علامت عدم استفاده برای سنین زیر دو سال به رنگ قرمز درج نموده است.

 

عسل طبیعی سبلان در فروشگاه محصولات زنبور عسل

شهد عسل طبیعی سبلان  در فروشگاه محصولات زنبور عسل

عسل طبیعی بهار نارنج در فروشگاه محصولات زنبور عسل

شهد عسل طبیعی بهار نارنج در فروشگاه محصولات زنبور عسل

بره موم در فروشگاه محصولات زنبور عسل

شهد عسل در فروشگاه محصولات زنبور عسل

گرده گل در فروشگاه محصولات زنبور عسل

ژل رویال در فروشگاه محصولات زنبور عسل

عسل چهل گیاه در فروشگاه محصولات زنبور عسل

عسل سوغات اردبیل در فروشگاه محصولات زنبور عسل

عسل شان طبیعی در فروشگاه محصولات زنبور عسل

عسل شان معمولی در فروشگاه محصولات زنبور عسل

فروشگاه محصولات زنبور عسل، فروشگاه عسل دژ