خرید عسل در تهران

شهر تهران

بیش از 200 سال از انتخاب تهران به عنوان پایتخت ایران می گذرد. درطول و عرض جغرافیایی25 / 51 درجه و 43 / 35 درجه واقع شده و ارتفاع متوسط این شهر از سطح دریا 1100 است. تهران مرکز ثقل سیاسی اداری کشور طی 200 سال اخیر محسوب می شود. شهری آباد که راه های دسترسی قابل قبولی دارد. فضای تمیز و پارک های آن چشم انداز خوبی را برای هر بیننده ای فراهم می سازد. آب و هوای شهر تهران در تابستان گرم و خشک و در زمستان سرد است. متوسط درجه حرارت سالانه شهر تهران 1/17 درجه سانتیگراد، حداکثر مطلق آن 44 درجه سانتیگراد و حداقل مطلق آن 8 درجه سانتی گراد گزارش شده است. متوسط بارندگی 231 میلی متر و میانگین روزهای یخبندان در طول سال 49 روز می باشد. 

 ساختار اداری ایران در تهران متمرکز شده‌ و به 22 منطقه، 134 ناحیه (شامل ری و تجریش ) و 370 محله تقسیم شده‌ است. دو برج مهم در تهران وجود دارد، یکی برج آزادی که نماد شهر محسوب می شود و دیگری برج میلاد که از جاذبه های مهم شهر هستند. تهران میزبان نزدیک به نیمی از فعالیت های صنعتی کشور است و کارخانجاتی در زمینهٔ تجهیزات خودرو، برق و الکترونیک، منسوجات، شکر، سیمان و مواد شیمیایی در این شهر واقع شده اند. تهران همچنین بازار بزرگ فرش و محصولات مبلمان در سراسر کشور به شمار می آید. در جنوب حومهٔ پایتخت یک پالایشگاه نفت به نام  پالایشگاه تهران وجود دارد. در تهران و حومه، اماکن تاریخی مذهبی نظیر مساجد، کلیساها، کنیسه‌ها و آتشکده‌های زرتشتیان قرار گرفته‌است. در فهرست گران‌ترین پایتخت‌های دنیا در سال 2008 (میلادی )، این شهر در پله ی آخر قرار داشت. همچنین تهران در فهرست گران‌ترین شهرهای دنیا و بر مبنای شاخص هزینه‌های زندگی، در پله یکی مانده به آخر جای دارد. این شهر از جهت تولید ناخالص داخلی رتبه پنجاه و ششم و با لحاظ کردن جمعیت منطقه شهری، رتبهٔ بیست و نهم را در بین شهرهای دنیا به خود اختصاص داده است. در تهران جاذبه های زیادی مانند پل طبیعت، پارک ژوارسیک، کاخ موزه های متنوع و ... برای علاقمندان وجود دارد. معرفی جاهای دیدنی تهران در مقاله قبلی ارائه شده است.

خرید عسل طبیعی در تهران | پخش عسل در تهران | بورس عسل تهران

کشور عزیزمان ایران دارای مناطق زیبا با آب و هوای گوناگون می باشد این تنوع آب و هوایی رشد گونه های گیاهی مختلف برای هر منطقه موجب شده است دشت ها کوه ها تپه ماهورها رودها و دریا و دریاچه ها همه این موارد بر رشد گیاهان تأثیر گذار می باشد.

از طرفی پرورش زنبور عسل و زنبورداری و تولید عسل طبیعی نیازمند هماهنگی سفر با طبیعت می باشد بدین گونه گه در هرفصلی گلها و گیاهان مخصوص در منطقه خاصی رویش دارد و زنبورداران برای بهره مندی از شهد این گلها نقل مکان می کنند تا همواره شهد تازه گلها در دسترس زنبور عسل قرارگیرد و عسل طبیعی بهره برداری نمایند.

استان اردبیل و منطقه سبلان دارای ییلاق های گوناگون می باشد کوه سبلان یکی از کوه های سرسبز بوده و بدلیل تنوع گونه های گیاهی مخصوصاً در فصل بهار زنبورداران بیشتری به این نواحی کوچ می کنند. این تنوع گلها منجر به تولید عسل های طبیعی درجه یک و بی نظیر می شود، در واقع اردبیل به عسل های خوشمزه اش معروف است و عسل یکی از سوغاتی های اردبیل می باشد . اردبیل به علت آب و هوای معتدل کوهستانی مملوء از دشت‌ های پر گل پونه، گشنیز، گون، آویشن و اقاقیا و غیره است و همین چشم اندازها عسل های خوشمزه و باکیفیتی را برای اردبیل به ارمغان آورده است. عسل های این استان طعم های مختلفی دارد و با توجه به گونه گیاهی غالب منطقه عسل عطر و طعم آن گونه گیاهی را بیشتر به خود می گیرد عسل طبیعی سبلان معمولاً به عسل چهل گیاه و یا عسل صد گیاه معروف است که خاصیت دارویی منحصربه فردی دارند و به عنوان عسل با خواص درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه اینترنتی عسل دژ (عسل طبیعی سبلان) در جهت تسهیل خرید این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا بصورت آنلاین عسل طبیعی سبلان را برای مقاصد مختلف تغذیه و دارویی خرید نمایند و آن را درب منزل تحویل بگیرند عرضه عسل در فروشگاه تخصصی عسل دژ به عنوان مرجع و مرکز پخش عسل طبیعی و بورس عسل طبیعی در تهران از تولید به مصرف می باشد یعنی عسل مستقیاً از زنبوردار و بدون واسطه به خریدار می رسد. مضافاً اینکه در اعیاد و مناسبت ها دارای تخفیف بوده و ارسال آن نیز رایگان می باشد. پیشنهاد ما این است که حتما عسل طبیعی سبلان را از فروشگاه تخصصی عسل دژ تهیه و طعم خواص آن را تجربه کنید در حال حاضر عسل دژ در کلان شهر تهران ، شهر کرج و اکثر مناطق تهران و کلان شهرها و مراکز استانها دارای شعبه می باشد. برای سهولت خرید و بدون مراجعه حضوری می توانید به راحتی از طریق آدرس الکترونیکی زیر ثبت سفارش نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

  خرید عسل طبیعی سبلان در تهران

خرید شهد عسل طبیعی سبلان در تهران

خرید عسل طبیعی بهار نارنج در تهران

خرید شهد عسل طبیعی بهار نارنج در تهران

خرید بره موم در تهران

خرید شهد عسل در تهران

خرید گرده گل در تهران

خرید ژل رویال در تهران

خرید عسل چهل گیاه در تهران

خرید عسل سوغات اردبیل در تهران

عسل دژ در تهران

خرید عسل شان طبیعی در تهران

خرید عسل شان معمولی در تهران